عايش... ولكن !!!!

14 تعليقات
  1. هههههه

    طب والله فكرة حلوة..ع العموم أنا ممكن أرشحها بس على شرط..آخد وزارة الإعلام..رأيك إيه ياسلمى؟ :D


    ونختم كما ختم سيادة الرئيس..يانعيش عيشة فل..يانموت إحنا الكل !

    آآه..نسي أشكرها على إعتقال سواقين الميكروباص..قرار جامد جدن !!


  2. احنا معاك يارئيس
    لا يارئيسة بقى


  3. sal Says:

    رشح زى ما انت عايز هما اللى بيرشحوا احسن منك فى ايه

    تحياتى


  4. احم احم

    أنا جيتتتتتتتتتتتتت

    أنا معاكى رشحوا أى حد وأنا هقول يحيا الوعيم

    إحنا نبقي في قمة سعادتنا لما سلمى تبقي رئيستنا

    نحن فداك يا زعيم


  5. بقدر ما اضحكتني في البداية فقد أدمعتني عيني بكلماتها الأخيرة..


    ولكنني اتخذت قراري "أنا هرشح سلمى معاكم"


    ملحوظة: لم أعرف المدونة للوهلة الأولى, يبدو أنني غبت كثيرا, سعيدة بأن أعود وأقرأ لك..



    تحياتي


    دواير


  6. عسوووووووله والله

    واخر كلمتين بجد فى الجون

    بص خلاص انا ممكن اسيبها تمسك الاعلام لما امسك انا الحكم بقى

    ههههههههههههههه


  7. الله يا علاء بجد روعة روعة روعة و الله
    و على فكرة انا بستاذنك اني عايزة ارشح سلمى عندي بردو و احب احط الفيديو عندي بردو
    اذا كنت تسمحلي يعني
    ما هي مرشحة للرئاسة يعني لازم تكون في كل مكان

    ربنا يخليك على الفيديو الجميل ده و بجد عجبني اوي
    و سلامي لسلمى لو تعرفها

    خالص تحياتي و تقديري


  8. ايون انا برشح سلمى ومن غير ما اطمع فى اى وزاره
    ايون برشح سلمى عشان البرناج الانتخابى بتاعها صحيح انا عندى غاز ومش محتاجه انبوبه
    ايون برشح سلمى لانى من زمان ماضحكتش واكيد هتوزع ابتسامه لكل مواطن
    معاكى ياسلمى بالروح بالدم


  9. السلام عليكم
    معلش اعذرنى دخلت كدا على طول من غير ما اسلم
    الفيديو اخدنى واخدتنى خفه دم سلمى واللهى
    مدونتك جميله واسلوبك بيشد ورباعيتك اجمل
    تحياتى


  10. just waiting Says:

    ههههههههههههههههههههههه
    انا مع سلمى انا مع سلمى
    تحيا دولة سلمى
    بس بتقول قرارتها زي الفل


  11. هههههههههههههههههههههههه

    البوست زى العسل بجد وسلمى زى العسل

    اوى ودمها خفيف

    ومع ان عندى برنامج انتخابى انئح

    من برنامج سلمى بس امرى لله اتنحى

    واديها الفرصه

    اول زيارة للمدونه لقيتها دمها خفيف

    وجميله وان شاء الله مش

    الاخيرة

    تقبل تحياتى

    فى حفظ الله


  12. وانا كمان بضم صوتى لصوتك


  13. البنت دماغ من يوم ما شفتها وانا موافق ايضا معك


  14. ههههههههههههههههههه
    ازيك ياعلاء
    انتا شكل عقدت حياتك الانابيب
    انا موافقه على كل قرارتها معادا قرار
    احمد عز
    الا احمد عز ياجماعه
    تحياتى ياعلاء
    ودايما متألق كالعاده