عايش... ولكن !!!!
انا بجد بكتب البوست ده وانا دموعى هتنزل من عنيا على اللى بيحصل لديننا
بجد حرام حراااااااااااااااااااااام اللى بيحصل للاسلام ده
يعنى مش كفايه الصحف اللى نشرت صور الرسول وحصل اللى حصل
هتقولولى احنا مش فاهمين حاجه طيب انت ليه اخترت الموضوع ده
اقولكوا
اصل انا فى موقع اتفتح معايا بالصدفه ولقيت انه مسىء جدااااااااااا بطريقه بشعه للاسلام وحاطط صور بيقول ان ده الرسول وهو فى اوضاع مسيئه جدا
طيب انا حاسس انى متقيد ومش قادر اعمل حاجه
عموما انا هسيب اللينك بتاع الموقع ده علشان تتاكدوا من كلامى
www.bombislam.com
2 تعليقات
  1. Unknown Says:

    اخى الفاضل
    كل ده وارد العيب اننا نفضل ساكتين ونتفرج وخلاص
    او ننا نرد بنفس الحقاره دى
    احنا لازم نتحرك ونرد بس بشكل يليق بينا كمسلمين وشكل اقل ما يكون يرد على انهم بيتهمونا اننا غوغاء او ارهابييين كل همنا اساله الدماء
    انا دخلت الموقع اللى انت عملته
    بس منصحش ان اى حد تانى يدخله خصوصا ضعاف القلوب
    وان كان فى حاجات ضحكتنى فيه
    وحاجات اسعدتنى
    ده لانهم ضعاف والاسلام اقوى منهم بيحاولوا يثبتوا للناس ولنفسهم انه دين باطل استغفر الله
    بس للاسف الادله اللى يستخدموها ضدنا هى نفسها ادله على ان الاسلام ده اطهر وافضل الاديان
    تحياتى لك


  2. منا بتكلم علشان احنا كلنا ساكتين
    وحتى لو اتكلمنا صوتنا مبيتسمعش
    عموما
    كل سنه وانتى طيبه وعيد سعيد علينا كلنا وعلى المسلمين فى كل الدنيا