عايش... ولكن !!!!
مش قادر اقولكوا انا فرحان وفخور قدئيه دلوقت ... اولا فرحان لانى رجعت ليكوا بعد فتره كبيره من الانقطاع والرجوع ثم الانقطاع الطوييييييييييييل ويارب ما يعوده تانى
اما بقا فخور بمنتخبنا اللى بجد شرفنا انهارده من ساعه بس المتش اللى كان بينا وبين البرزيل بطل العالم 6 مرات واللى لعيبتها بالملاييين او تقدر تقول ان متخبها يعدى المليار بهدلناهم قطعناهم عملنا كل حاجه ممكن تتعمل فى الكوره الا حاجه واحده بس اننا نكسبهم اتغلبنا
(4/3) بس بجد بشرف وانا فخور بمنتخبنا احنا لعبنا وادينا كان عندنا بعض الغلطات اللى كالعاده من دفاعنا لكن هجومنا بعمرو زكى ومن غيره بردو هو تريكه الاصل والباقى تقليد
ربنا يوفقهم فى متش ايطاليا بقا .
انا قولت امسى عليكم بس دلوقت كده على ما ابقى ارجع واحكى معاكوا براحتنا ... الايام جايه كتير ان شاء الله
يلا اسيبكوا بقا
وعلى رأى المثل
يا بخت مين زار وخفف
18 تعليقات
  1. nody Says:

    حمد الله على السلامه
    طولت الغيبه يا ابن بلدى
    بس عزرك معاك علشان الامتحانات


    مستنين الجديد


  2. جوجو Says:

    السلام عليكم

    حمدلله على السلامة

    تحياتى


  3. Sweet Violet Says:

    حمدلله على السلامة ^_^


  4. Maryooom Says:

    يا خرابىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى


    انت جيب الف حمد الله علي السلامه وطولت غيابك وحسك عينك تغيب كده تاني فاهم ولا لأ


  5. mero-moory Says:

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    ويلكم باك يا علاء
    نورت التدوين والنت كله
    حمد الله ع السلامة وانا كمان مبسوطة جدا بالماتش بس يلا كله نصيب والحمد لله على كل شيء

    نورت من تاني يا لولو
    في رعاية الله


  6. حمد الله علي السلاااااااااااااااااااامه


    وفعلا لازم نفتخر بيه


  7. enjy Says:

    حمد الله عالسلامة يا عم


  8. nody

    الله يسلم قلبك يا بنت بلدى
    ويارب كده منوره مدونتى دايما

    *****************
    جوجو

    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    الله يسلم قلبك
    اسعدنى مرورك


  9. Sweet Violet
    الله يسلمك
    نورتنى

    ***********************
    maryoooom

    ايه اللى حصل يخرابك ليه حد حصله حاجه
    صلى ع النبى يا شيخه متعمليش فى نفسك كده
    الله يسلم قلبك
    خلاص يا ست الحاجه انا اسف ومش هتحصل تانى
    فاهم طبعا
    نورتى ونردهالك فى الافراح


  10. mero-moory
    ميرووووووووووووو
    وحشانى موووووووت
    التدوين منور بيكى طبعا
    اه والله يا ميرو الواحد حاسس بالفشخره ....هههه
    نورتى يا ميرو

    ******************
    كيارا

    ربنا يسلم قلبك يا كيارا
    طبعا عمل ماتش هايل
    نورتينى


  11. enjy
    ربنا يسلمك يا عمه


  12. ياعم والله كنت قاعد بتفرج وامى كانت بتدعيلهم
    والله بجد شرفونا
    واعجبت اخيرا باحمد عيد عبد الملك
    اسف اصلى انا اهلاوى


  13. حمدا لله على السلامة
    ايه الغيبة الطويلة دى

    الف مبروك لمصر والحمد لله على كل حال

    تحيتى واحترامى


  14. صوت من مصر
    ياعم انا كمان اهلاوى بس ده ميمنعش ان احمد عيد لاعيب جامد بس هو يبطل نرفزه كفايه الثرو بتاع متش الجزائر يلا عموما مبروك ونورتنى

    ***************************
    حاجات جوايا
    الله يسلم قلبك
    اهو مشغوليات بقا :))
    مبروك لينا كلنا
    اسعدنى مرورك


  15. gogo!sf Says:

    من غير ما اقرا البوست

    اقولك الاول حمد الله على السلامه

    نورت الدنيا كلها والله يا علاء

    يارب ماتغيب تانى ابدا علينا

    حمد الله على سلامتك يا جميل

    عاشقه الاحزان

    جوجو


  16. أزال المؤلف هذا التعليق.

  17. ايه اللى حصل يخرابك ليه حد حصله حاجه
    صلى ع النبى يا شيخه متعمليش فى نفسك كده
    الله يسلم قلبك
    خلاص يا ست الحاجه انا اسف ومش هتحصل تانى
    فاهم طبعا
    نورتى ونردهالك فى الافراح


    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههه



    no comment



    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههه


    عارفه هبلة بس لسه جاية من الشغل ونفسي انام