عايش... ولكن !!!!
انهارده وصل الباش مهندس كريم باعتبار ما سيكون بقا ان شاء الله :) زى عمه بقا :)
وبقيت عم والواد صحيح شبه ابوه وانا شبه ابوه يعنى الواد شبهى بردو ههههههههه لا احلى طبعا :)
نقول مبروووووووووك لبهاء اخويا ويارب يكبر فى عزه يارب وعقبالى بقا
معندكوش عروسه ليا :)
بس بشرط عندها شقه وعربيه اخر موديل و معاها فلوس فى البنك وياريت لو معاها عيال بقا بالمره علشان متعبش نفسى اهو يبقى معاها عيالها :))))) و .... كفايه كده لما تلاقوها بقا يبقى ربنا يكرم واشوفلكم طلب تعجيزى غير دول :)))
ولا بلاش العيال
اصل على رأى المثل
ابنك ما يبقاش ابنك الا لما تجيبه من فوق كراسى قلبك

23 تعليقات
  1. Bola 7elmi Says:

    :)
    عمو .. مبروووووووووك


  2. أنــا Says:

    الف مبروووك :)
    ليك ولاخوك وعقبالك ان شاء الله ..


  3. ربنا يبارك فيه
    وعقبالك:)


  4. EMMY BABY Says:

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    والله انت فظيع بعيالها كمان

    مبروووووووووووووك يا عمووووووو علاء

    ومبروك لبهاء

    وانا هحجز كريم بقى من دلوقتى علشان يبقى من كتر همه خد قد امه

    تحياتى

    ايمى


  5. Bola 7elmi
    الله يبارك فيكى
    عقبالك :)


  6. انا
    الله يبارك فيكى
    عقبالك


  7. موناليزا
    يارب وعقبالك


  8. EMMY BABY
    هههههه اهو علشان محدش يقولى عندى عروسه يا ايمى بحاول اعجزكوا :)
    الله يبارك فيكى يا ايمى
    وعقبالك
    اللى يدفع اكتر يا ايمى يشيل ههههههههه
    ربنا ما يجيبله هم ابدا


  9. جوجو Says:

    السلام عليكم

    الف مبرووووووووووك

    ربنا يحفظه ويباركلكم فيه

    تحياتى


  10. Sweet Violet Says:

    مبرووووووووووووووك
    وعقبال بقى لما تكون اب كمان
    ^_^


  11. ابنك ما يبقاش ابنك الا لما تجيبه من فوق كراسى قلبك


    الله حلو المثل دا

    مبروووووووووووووووووك والف الف مليون مبروك عقبال اما نشوف ابنك انت


  12. Ramy Wasel Says:

    طبعا عاوز عيال معاها يشتغلوا خدامين
    ولا معاها عيالها
    علشان متتعبش نفسك خالص

    بس اهم حاجه الاصول الثابته
    بتنفع مع الايام
    مبروك عليكم كريم
    ومبرك العموميه


  13. smilyrose Says:

    مبروووووووووووووك

    بقيت عمو هيييييييييييييييه

    مبروك لاخوك وعقبال يارب

    بس بلاش المادية بتاعتك دى

    عروسة بشقة وعربية وعيالها كمان

    ايه شباب الزمان دا

    هههههههههههههههه

    وردشان

    روح الحب الصادق


  14. micheal Says:

    ألف ألف مبروك يا عمو


  15. مليون مبروك
    وعقبال لما نشوف أولادك بإذن الله



  16. (Joudy) Says:

    مبروك لأخوك على البيبى ويارب يسعد أيامه .... ومبروك عليك اللقب .... عقبالك

    دمت بكل الخير والسعادة


  17. أنا حر Says:

    الف مبروك وعقبالك ان شاء الله
    تحياتي


  18. الف الف مبروك ياعمو
    عقبال ماتبقا بابا
    وبعدين جدو
    ربنا يطول في عمرك


  19. الف مليون مبروك
    ويلا المدونين زادوه واحد


  20. ههههههههههههههههههه

    حلووووووة بعيالها كمان عاوز تتجوز عالجاهز ومتتعبش روحك بحاجة :)))

    الف مبرووووووووووك عالبيبي الجديد وعقبالك وعقباااااااااالي يارب :(

    ربنا يحفظك ويبارك فيه


  21. لا بجد طلباتك معقولة برضه
    يعني الشقة و العربية ضرورة من ضروريات العصر
    و كمان لازم يكون معاها فلوس امال يعني هتصرفوا على العربية منين
    و العيال كمان
    انت عايزها جاهزة و مخلصة من الاخر
    ربنا يوفقك و تلاقيها


    تقبل مروري
    و مبروك على النونو الجديد