عايش... ولكن !!!!
وبعد غيااااااااااب طوييييييييييييييييييل
اعود اليكم من جديد
" الله يلعن ام الامتحانات"
المهم انكوا واحشينى مووووووووت
وماصدقت رجعت
وبعتذر لكل الناس اللى كانت بتسال عليا هنا لانى بجد مكنتش بدخل نت الا قليل اوى ومكنتش بلحق ارد على حد

وبعتذر لكل اللى كانوا بيحاولوا يكلمونى ع الموبيل لانى موبيلى اتسرق من فتره ومكنتش رجعت الشريحه يادوب رجعتها من اسبوعين بس
"منه لله اللى شقط الموبيل كان لسه جديد مكملش معايا شهر "

يلا ما علينا ... كل ما افتكر الحوار ده افتكر المثل اللى بيقول

اللى تعمله النمله فى سنه ... ياخده الجمل فى خف رجله
18 تعليقات
  1. اول تعليق
    عمرها ماحصلت فى تاريخى التدوينى
    ههههههههههههههه
    نورتنى المدونة يا كبير


    ضريح رخام فيه السعيد ادفن
    حفره فيها شريد من غير كفن
    مريت عليهم قولت ياللعجب
    الاتنين له نفس ريحه العفن
    وعجبى


  2. nody Says:

    اولا حمد الله على السلامه

    واجازه سعيده ان شاء الله
    ومعلش على الموبايل ان شاء الله ربنا هايعوضك بااحسن منه


  3. gogo!sf Says:

    علاء حمد الله على السلامه

    اخبارك ايه يارب تكون بخير دايما

    يا عم اوع تزعل ابدا

    موبايل ايه بس المهم انت بخير ورجعت بالسلامه ونورت البلوج من تانى

    ليك وحشه والله يا علاء

    المهم الامتحانات كانت اخبارها ايه انت
    المرة اللى فاتت قولتلى ادعيلى ودعيت لك جيت تقدير ليه مش فكرتينى المرة دى كمان على العموم انا دعيتلك وبدعيلك

    بالنجاح ان شاء الله

    جوجو


  4. حمد الله عالسلامه ياعلااااء
    ربنا يوفقك وتخلص على خير يارب
    وماتسيبش بلوجر تانى بقى:)


  5. حمدلله بالسلامه


  6. روح Says:

    هههههههههههههه

    يلة فداك خد الشر وراح ..
    المهم انك بخير ياعمدة

    تحياتي


  7. الله يلعن ام الامتحانات"
    اللهم امين

    ربما يعوض عليك فى موبيلاك انا لسه متعلم عليا قريب


  8. الله يلعن ام الامتحانات"
    اللهم امين

    ربما يعوض عليك فى موبيلاك انا لسه متعلم عليا قريب


  9. ألف حمد لله على سلامة الرجوع إلى أرض الوطن بعد شهور غربة الإمتحانات الله لا يعودها من جديد

    وتعيش وما تاخدش غيرها
    ويكون اخر حاجة مسروقة منك


  10. محمد فؤاد (صاحب عمود النور)
    مبرووك عليك اول تعليق
    المدونه طبعا منوره بيك يا محمد
    شكلك غاوى عم صلاح جاهين زيي
    نورتنى


  11. nody
    الله يسلمك
    ان شاء الله ربنا يعوض خير
    نورتينى


  12. gogo!sf
    جوجو
    والله وحشانى جداااااا
    اخبارك ايه
    انا مش زعلان والله ابدا
    قدر الله وما شاء فعل
    الحمد لله حليت بس مش عارف صح ولا غلط ههه
    نسيت والله اقولك يا جوجو معلش عدت عليا دى


  13. نـــــــــــــور
    الله يسلمك يا نور
    يارب بقا احسن انا زهقت :)
    قولى يا رب


  14. صوت من مصر
    الله يسلمك


  15. روح
    هههههه اضحكى اضحكى ماشى :)
    الحمد لله
    نورتنى


  16. حلم كان
    ميييييييت مره
    يارب بس الحمد لله كده انا مش لوحدى


  17. الازهرى
    الله يسلمك ... ربنا ما يعودها يا شيخ
    يارب يا خويا يارب
    نورتنى